عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, :: 8:59 ::  نويسنده : ستایش

وقتي رفتي و منو تنها گذاشتي


روي قلب من چه ساده پا گذاشتي


روي زخمام هميشه نمك مي ذاشتي


چون كه تو عشق منو باور نداشتي


من برات عروسك و بازيچه بودم


كه برات گريه كنم واست بخندم


من تورا دوستت داشتم از ته قلبم


ولي ديگه مرد دلم ببين چه سردم 


مرد اون ادمی که برات تا پایه جون  با همه درگیر میشد


شدم یه ادم سرد و مغرور  بی وفا که درست از خودت یاد گرفتم


اره تو قلبم میکشمت رد پاتم از بین میبرم اصلا خیال می کنم وجود نداری


من همیشه چشمام گریون باشه تو بخندی بی انصافیه پس منم تو رو از بین میبرم تا بخندم


ولی یروزی تو هم این لحظه هایه سخت رو میکشی  هرگر نه می بخشمت نه حلالت می کنم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان