عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : ستایش

می خواهم بنویسم برای تو ای یار

دیده و ندیده ام

 

برای تو ای رفیق دل من ...امشب به وسعت آسمان و به بزرگی مقام والای عشق دلتنگم ...

 

دلتنگ تو ...

 

دلتنگ مهربانیت ...دلتنگ شنیدنت ...

 

دلتنگ دل عاشقت...

 

امشب هم در تاریکی به انتها رسید و باز تو را ندیدم ...تنها با یادت دل خوش دارم ...

 

صدایم را می شنوی؟ ...

 

ایمان دارم که تک تک آن ها را می شنوی ...حرفی برای دلم نمانده و امشب صبردلم هم در انتظارت بی قراری می کند ...

 

یادت هست می گفتی :

 

عشق را با عشق بیاموز و نه با جدایی؟ ...آری ...

 

در مکتب مرامت آموختم از تو درس عشق را با عشق ...

 

ولی امشب تنها ماندم ...

 

می خواهم گریه کنم و تمام دلتنگی هایم را از چشمانم روانه کنم ...

دوست دارم فریاد بزنم تا بغض سینه ام دیوار غم ها رابشکند گفتی محبت را با محبت بیاموز ، بخشش را با بخشش بیاموز ...

ولی امشب به وسعت تمام دنیا تنهایم ...


جانا کجاست در دل این شب ستاره ات؟


ولی باز هم می گویم در ورای تمام دلتنگی ها و تنهایی هایم آموختم از تو عزیزم که تنهایی ام را نیز باعشق سپری کنم و با یاد عشق تو و بامید عشق تو ...


پیوند دلم را از دلت جدا مکن تا همیشه با تو باشم و در کنارم باشی و در هر لحظه نجوای عشق را برایت سر دهم و از اعماق قلبم دوستت بدارم ...



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان