وداع
 
عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
جمعه 29 مهر 1390برچسب:, :: 21:55 ::  نويسنده : ستایش

باید از تو بگذرم من این به نفعه هر دومونه اینطوری اینده تو خیلی بیشتر تو امونه

اخه من اخه من هیچکسی نیستم جز یه شاعری که میره تا ابد پایه پیاده

پس برو دنباله خوشبختیت برایه من یه جونی دلم راضی نبوداما دیدم دیگه نمی تونی

برو دنباله اونی که لایقت باشه یکی دیگه که بیشتر از من هم بتونه  عاشقت باشه

برو دنباله رویاهات دیگه حرفی نگو از من

بزار اینجوریشه قصه که مجنون ماله شیرینه رسید لیلی به فرهادش گمون قسمت اینه

برو شادی کنو خوش باش دلت تو قصه مهمونه

فدایه شبنمه چشمات نوازشایه بارونه

همین بسه برای من ببینم شادو خوشبختی برو دنباله رویاهات دعام همیشه همراتهاگه گفتن عکس   شعر و متن عاشقانه برای جدایی یه شاعر مرد بدون امیده تنهاته



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان