خداحافظ
 
عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
جمعه 29 مهر 1390برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : ستایش

اره باید تموم میشد ولی دلتنگه دلتنگم دارم با خاطراته تو با رویایه تو میجنگم

یه ان چشمامو میبندم تو دستایه منه دستات نمیدونی چقدر سخته فراموش کردنه چشمات

می ترسم طاقتم  کم بشه نتونم سر کنم بی تو

چقدر سخته دنیا رو باور کنم بی تو با چشمامو میبندم صدایه خنده هایه تو می پیچه تو گوشم همه جا ارامش

دارم باز وسوسه میشم باز واسه دوباره دل بستن ولی نه تموم شد قصه ما

چقدر سخته دنیا مو باور کنم بی تو

چقدر سخته  درد و دلمو تو دلم کنم  بهت نگم چقدر سخته دیگه باهات نخندم

چقدر سخته فراموش کردنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان