عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
شنبه 7 آبان 1390برچسب:, :: 21:0 ::  نويسنده : ستایش

دوست دارم که یه اتاقی باشه گرم گرم... روشنه روشن...

 تو باشی منم باشم... کف اتاق سنگ باشه سنگ سفید...

 تو منو بغلم کنی که نترسم، سردم نشه، نلرزم...  اینجوری

 که تو تکیه دادی به دیوار، پاهاتم دراز کردی، منم اومدم

 نشستم جلوت و بهت تکیه دادم... با پاهات محکم منو

 گرفتی، دوتا دستاتم دورم حلقه کردی... بهت میگم

 چشماتو میبندی؟ میگی آره، بعد چشماتو میبندی، بهت

 میگم برام تو گوشم قصه میگی؟ میگی آره، بعد شروع

 میکنی ؟آروم آروم تو گوشم قصه گفتن یه عالمه قصه های

 طولانی و بلند که هیچ وقت تموم نمیشن... میدونی

 میخوام رگ بزنم، رگ خودمو، مچ دست چپمو، یه حرکت

 سریع، یه ضربه ی عمیق... ولی تو که نمیدونی میخوام

 رگ بزنم، تو چشماتو بستی نمیدونی من تیغ رو از جیبم

 درمیارم، نمی بینی خون فواره میزنه روی سنگای سفید،

 نمی بینی دستم میسوزه و لبم رو گاز میگیرم که نگم آاااخ

 که چشماتو باز نکنی که منو ببینی... تو داری قصه میگی،

 من شلوارک پامه،دستم رو میذارم رو زانوم، خون میاد از

 دستم میریزه رو زانوم، از رو زانوم میریزه رو سنگا، قشنگه

 مسیر حرکتش... قشنگه رنگ قرمزش... حیف که چشمات

 بست است و نمیتونی ببینی... تو بغلم کردی میبینی که

 سرد شدم، محکم تر بغلم میکنی که گرم بشم، میبینی

 که نامنظم نفس میکشم، تو دلت میگی آخی دوباره

 نفسش گرفت، میبینی هر چی محکم تر بغلم میکنی سرد

 تر میشم، میبینی دیگه نفس نمیکشم، چشماتو باز میکنی

 میبینی من مردم... میدونی؟ من می ترسیدم خودمو

 بکشم! از سرد شدن، از تنها مردن، از خون دیدن، اما

 وقتی بغلم کردی دیگه نترسیدم ،مردن خوب بود آروم

 آروم... گریه نکن دیگه! من که دیگه نیستم چشماتو بوس

 کنم بگم دلم میگیره ها... گریه نکن دیگه خب؟ دلم

 میشکنه... دل روح نازکه نشکنش باش؟!



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

mohsendf
ساعت12:08---15 آبان 1390
به زیبائی یک گل و به شیرینی یک لبخند میمانی وقتی در نگاهت ترانه هایم بوی زندگی و دلدادگی میدهند و تو از دور دست های خاطراتم میگوئی که چرا؟ تورا اینگونه شناختم و افسوس،،،،، من آنگونه میخواستمت. موفق باشی

mohsendf
ساعت12:08---15 آبان 1390
به زیبائی یک گل و به شیرینی یک لبخند میمانی وقتی در نگاهت ترانه هایم بوی زندگی و دلدادگی میدهند و تو از دور دست های خاطراتم میگوئی که چرا؟ تورا اینگونه شناختم و افسوس،،،،، من آنگونه میخواستمت. موفق باشی

mohsendf
ساعت12:08---15 آبان 1390
به زیبائی یک گل و به شیرینی یک لبخند میمانی وقتی در نگاهت ترانه هایم بوی زندگی و دلدادگی میدهند و تو از دور دست های خاطراتم میگوئی که چرا؟ تورا اینگونه شناختم و افسوس،،،،، من آنگونه میخواستمت. موفق باشی

mohsendf
ساعت12:08---15 آبان 1390
به زیبائی یک گل و به شیرینی یک لبخند میمانی وقتی در نگاهت ترانه هایم بوی زندگی و دلدادگی میدهند و تو از دور دست های خاطراتم میگوئی که چرا؟ تورا اینگونه شناختم و افسوس،،،،، من آنگونه میخواستمت. موفق باشی

mohsendf
ساعت12:08---15 آبان 1390
به زیبائی یک گل و به شیرینی یک لبخند میمانی وقتی در نگاهت ترانه هایم بوی زندگی و دلدادگی میدهند و تو از دور دست های خاطراتم میگوئی که چرا؟ تورا اینگونه شناختم و افسوس،،،،، من آنگونه میخواستمت. موفق باشی

عليي تك
ساعت19:17---12 آبان 1390
سلام
وبلاگت خيلي نازه گلم
بوبوس باي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان