عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : ستایش

 

بازی در نیار ..دلم ازت پره ....بازی درنیار ...

دلم              رو پس بیار ...زخمی که زدی مونده یادگار .....دیگه خسته شدم از بهونه هات ...

    مثه قفس شده برام رنگه نگات .....این آخر کار بازی درنیار .....

                            از تو خسته ام...دل شکسته ام... سهم من از چشات شده غصه و غم .....

دیگه با تو بدم ...قیدت رو زدم .....

                                                                         من بد شدن و مثه تو بلدم .....

  خیلی فک کردم ...... دیگه باورت ندارم ....هیچ حرفتو باور نمی کنم ..... خیلی سخته ....

                                                               چه قدر داشتنت خوب بود ... ولی بود ! ......

به کاری که میکنم ایمان دارم .....میبینی ؟؟؟؟

                                                به جای اینکه تو رو باور داشته باشم ...نداشتنو باور دارم

ای کاش بد نمیشدی ....با زندگیم بد بازی کردی ....

 

؟؟؟....

                                عکس های احساسی (1)                            خدایا اگرتنها ترین تنها شوم باز با منی

 

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

سیدمحمود
ساعت17:09---22 آبان 1390
عزیزم دختری یاپسرراستشو بگو گلم

سحر
ساعت16:20---22 آبان 1390
سلام عزیزم خیلی خوشمل وبلاگت میشه دوتا چیز ازت بخوام اول از اینکه بیای تو لینک زیر عضو بشی و لینک ارسال کنی بعد خودت میبینی چه اتفاقی میفته بعدشم میشه بم بگی چه جوری رنگ تبادل لینکتو عوض کردی؟؟؟میشه به منم بگی که کجاش باید تغییر یا اضافه کنم که رنگش تغییر کنه اینم لینکی که میتونی توش لینک ارسال کنی
http://linkeman.ir/?ref=111222113


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان