لحظه های بی تو بودن
 
عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, :: 8:56 ::  نويسنده : ستایش

روشنیه شبای تارم همدم ناشناسم تو این سکوته کوچه با تو من نمی هراسم بی تو من چه بی پناهم باتو من چه بی نیازم ترانه ها جون می گیرن اخه تو صدای سازم لحظه های باتو بودن لحظه های بی شکایت لحظه های خوب عشقو تو سکوت بی نهایت نگو این ترانه بازم یه دروغگو عاشقانست نازنین حرفه دلمو نگو بازم بهانست قصه لیلی و مجنون قصه خواب و خیاله عشق ما عشقه حقیقی عشقی  که همتانداره تو گرمیه نگاهت یه سبد ترانه دارم تو شبای بی ستاره واسه تو ماه رو میارم

  ای سلام موجای دریا منو تو بغل بگیرین

خداحافظ دردو غم هاهمتون بامن بمیرین برنمی گردم به ساحل

خداحافظ غصه های دل

خداحافظ هق هق ماتم

خداحافظ عشق های باطل



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان