عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
جمعه 4 آذر 1390برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : ستایش

جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان  ..منبع كامل عكسهای كارتونی و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

همیشه شنیده بودم

در کنار نیمه خالی ، یک نیمه پر هم هست

اما این روزها  فهمیدم

بی تو همه جا و همه چیز خالی است

همان قدر که خیابانها...

همان قدر که  زیر باران ........

همان قدر که میزغزل های شعرم ..........

همان قدر که زیر سایه درخت .......

همان قدر که زیر آسمان............

همان قدر که بی تو............من

همان قدر ..............همان قدر ..........

همه جا خالیست

همه چیز سر جای خودش هست ،  اما تونیستی

برای من ،  بی تو ،  همه نیمه های پر گم شده اند

و من سرگردان تر از  هر روز ،  از هر شب

به دنبال نیمه پر خودم می گردم

تو کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت12:08---4 آذر 1390
کارت پستال و لوگو رایگان فقط با عضو شدن

bardiya
ساعت12:08---4 آذر 1390
salam
bara in k kheyli chiza darbare eshgho ina bedoni in file ra dl kon

http://www.up.98ia.com/images/26ocpg5rjhx7tsry4wrm.pdf


ana
ساعت12:05---4 آذر 1390
وبلاگت خیلی جالبه خیلی خوشم اومد مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان