عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
جمعه 4 آذر 1390برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : ستایش

شاید اگر در دادگاه عشق محاکمه  شوم دادستان تو را مقصر نداند و به خاطر زودباوری قلب من که تو را بی ریا و مهربان انگاشت  متهم ردیف اول شوم  . شاید از اینکه زود دل بسته شدم و از همه ی غرورم بریدم تا تو را در کنارم داشته باشم به نوعی گناهکار شناخته شوم .  اما متهم ردیف دوم   چشمان توست  که هیچ وقت مرا  ندید و یا دید و نادیده گرفت . حالا  عشقم  را به  تو  حلال می کنم تا جان تو آزاد شود . شاید در این دوری عظمت عشق مرا ببینی !!!  تو راست می گفتی دوست داشتن حقیقتی بود برای شاد بودن قلبی که در قفس سینه اش به یاد تو می تپد . شاید از نظر تو دوست داشتن و مهر ورزیدن در شرایط ما بی معناست اما وقتی حضورش را درقلبت حس کنی برایت معنای بودن ، ماندن و خواستن را  پیدا می کند . چه سود  که تو  آن را در قلبت حس نکردی و معنایش را ندانستی  و مرا همواره سر زنش کردی ،  ای کاش هیچ گاه نگاهمان با هم آشنا  نمی شد . ای کاش هرگز ندیده بودمت ودل به تو  نمی بستم . ای کاش هیچ گاه  عطر یاد و خاطرات با تو بودن  در مشام روحم باقی نمی ماند ،  ای  کاش  هیچ وقت صدای قدمهایت را در کوچه ی بن بست زندگی ام نشنیده بودم  ، اما تو آمدی و در قلبم نشستی و معنای دل بستن و عشق را  به من آموختی ،  آنگاه  دلم  آتش گرفت تا خاکستر شود که  جای پایت را پا ک کند تا  تو آسوده شوی تنها مرحم  زخم قلب و روحم اشکهای لبریز از ملال است که  بی اختیار از دیدگانم روان است . تو گریستن   را  به من آموختی  ، انتظار  آمدنت بهانه ای  است برای  گریه های شبانه ام و علتی برای چشم به راه دوختنم .  اما امشب برایت می نویسم تا بدانی که دیگر با یاد آوری اولین دیدارمان چشمانم پر از اشک نمی شود چون دیگر قلب سنگینت را باور کردم امشب دیگر اجازه نخواهم داد  قدم به حریم رویاهایم بگذاری . هر چند علت پا گذاشتن روی حرفهایت را نمی دانم اما باور کن دیگر باور نخواهم کرد ،  هرگز دیگر عشق و محبت را باور نخواهم کرد  اگر بازگردی به تو نیز ثابت خواهم کرد.

سرم درد می کند کمی  برایم  شراب بریز

در همان جام که لب خود را نهاده ای بریز



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان