اس ام اس های جدید عاشقونه و رمانتیک
 
عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 

 .

از دوریت چه دارم، غیر از دلی شکسته، ذهنی همیشه ابری، فکری همیشه خسته
 .
 .

داشتنت شده برای من یه آرزو، دلم میگه بازم بگو بازم از او، هر چی خوبی از تو دارم بهش میگم، بازم میگه: بازم بگو بازم بگو
 .
 .

توی مغازه ی قلبم، یاد تو تنها چیزیه که روش نوشتم ” سوال نکنید” فروشی نیست!!!
 .
 .

گنج قارون واسه قارون، مارو چه به مال دنیا! گنج من یه تار موته، نمیدم به کل دنیا
 .
 .

ویکتور هوگو میگه: من نمیگویم که هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد! اما اعتقاد دارم برای بار دوم هم باید نگاه کرد. ( جالبه! )

لامارتین شاعر فرانسوی میگه: تو را دوست دارم بدون هیچ علتی، محبتی که علت داشته باشد یا احترام است یا ریا!
 .
 .

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد، پس با تمام سکوتم دوستت دارم
 .
 .

گفتم نرو بی تو دلم وا نمیشود، یک پلک زدن شبی را تا نمیشود، رفتی، در غربت و تنهایی دلم شکست، برگردم کسی مثل تو پیدا نمیشود


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان