عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : ستایش

.

... یه شب بهم گفت ای مهربون....

 

 

 

 

                   ..... من می مونم تو هم بمون....

 

 

 

 

....گفتش بهم ای با وفا...

 

 

 

 

                      .... یادت نره این عهدمون....

 

 

 

 

....حالا کجا رفت اون بی وفا...

 

 

 

 

 ...  یکی داشت و یکی نداشت...

 

 

 

      ...  اونی که داشت تو بودی اونی که تورو نداشت من... 

 

 

 

 

                   ...  یکی خواست و یکی نخواست...

 

 

 

 

...اونی که خواست تو بودی و اونی که بی تو بودن رو نخواست من...

 

 

 

                      ... یکی اورد و یکی نیاورد...

 

 

 

 

...اونی که اورد تو بودی و اونی که به جز تو به هیچ کسی ایمان نیاورد من...

 

 

 

 

                        ...  یکی موندو یکی نموند...

 

 

 

 

...اونی که موند تو بودی اونی که بدون تو نمی تونست بمونه من...

 

 

 

 

                          ... یکی رفت و یکی نرفت...

 

 

 

 

...اونی که رفت تو بودی اونی که به خاطر تو تو قلب هیچ کسی نرفت من....

881a~1.jpg

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان