عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : ستایش


امروز باز هم دلم هواي تو رو كرده.دلم ميخواست الان پيشت بودم.دلم ميخواد ميتونستم پرواز كنم و خيلي زودتر از اوني كه خودم فكرش رو ميكنم در كنارت باشم.دلم ميخواد فاصله ها بي معني مي شدند تا ما بتونيم بيشتر در كنار هم باشيم.دلم ميخواد الان صداي گرم و دلنشينت در گوشم زمزمه محبت ميكرد.دلم ميخواد الان روي زيباتر از ماه تو را روبروي خود مي ديدم و در تلالو وجود نازنينت گم مي شدم.دلم ميخواد ديگر دلتنگي هايم تمام شود ولي ميدانم كه روز به روز بيشتر هم مي شود.دلم ميخواد دست در دست هم قدم زنان كوچه هاي عاشقي رو طي كنيم.دلم ميخواد الان در آغوش گرمت بودم.دلم ميخواد در كنارم باشي.دلم ميخواد در زندگي هميشه ياورم باشي.دلم ميخواد.....دلم ميخواد....



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت23:02---13 اسفند 1390
سلام عزیزم وبلاگت قشنگه خوشم اومد
اگه دوشت داشتی به وبلاگم سر بزن
میتونم شمارو لینک کنم؟؟؟
اگه مایل بودی بهم بگو تا هردمونو لینک کنیم منون گلمممممممممم


soltanimahdi
ساعت17:28---13 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان