عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 23:33 ::  نويسنده : ستایش

همه حرف من اين است: تو را مي خواهم

 

با گل ياد تو عمري ست كه من همراهم

 

 

بي سبب نيست كه هر لحظه دلم مي گيرد

 

 

غم عشق است واز اين مساله خود آگاهم

 

 

روزهايم همه با ناله واندوه گذشت

 

 

همه شب ماه بود شاهد اشك وآهم

 

 

سرنوشتم همه اين بود كه عاشق باشم

 

 

دست تقدير كشانده ست چو بر اين راهم

 

 

چاره اي نيست به جز سوختن و ساختنم

 

 

آتش عشق تو افتاد چون بر اين كاهم

 

 

اگر از عاشق دلخسته نگيري خبري

 

 

به يقين مي كشدم اين غم بس جانكاهم

 

 

خون دل خوردن وهم كندن جان بود عزيز

 

قسمت و سهم من از زندگي كوتاهم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان