عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 22:34 ::  نويسنده : ستایش

 

مینویسم

اولین نامه بعد از جدایی

با چشم گریون واست می نویسم

خنده داره واسم چیزی نمونده جز یک خودکار و ورق یک نفس از عمر  احساس یک عمر  آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

حال احوالت چطوره کوک کوکی یا .... ولی خوب خوبی یو هنوز داری گردو میشکنی اگه می پرسی زحال روزگار من  حرفی ندارم خط بک رو نقطه های زخم کهنه زخمی ندارم  هنوز دستام  بوی عطر دست دیگه ای رو نگرفته  با خودم میگم  اونی که رفته دیگه رفته .....دیگه رفته  با خودم همش میگم اونی که رفته دیگه رفته دیگه رفته  یادمه یکی میگفت  که فرامش میشه خاطراتمون  خیلی زود  فراموش که نشد هیچ تازه این اول راه بود  به خودم دلداری میدم  دست تغدیر این چنین بود  بشکنه کور بشه تغدیر که همیشه در کمین من بود درکمین من بود  من که حرفی ندارم شکایتی ندارم  میری برو خدا نگهدار برمنو تنها بذار من که نفرین نکردم  با اینکه غصه خوردم  حماقت از خودم بود رو تو حساب میکردم  دلت امدو منو تنها کردی دلت امدو از من جدا شدی  دلت امدو باز تو سختی  باز بری  با من نباشی  یادت باشه تو این روز  تو قولت  قسم ( قرآن و خدا از همه مهمتر قسم عشقمون )  را شکستی  قرار نبود بدونی  بخدا سجده کردم  به شکر مهربونیت  به خدا گریه کردم  میدونم واسه تو فرقی ندارم میدونم  که حرف من دیگه رنگهی واسه تو نداره  میدونم  میدونم  سر تو درد نیارم آخر نامه رسیده وقتشه بشه مچاله تا کسی چیزی ندیده باز خنده های الکی رو روی  صورتم بیارم تا کسی ندونه تو دلم چه خبره ولی خدا که میدونه ولی خدا که میدونه



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

yaser
ساعت23:03---1 فروردين 1391
سلام
عیدتون مبارک
میخوای وبلاگت به این شکل در بیاد؟
مثلا: www.yaserdj.tk مثلا:
وبلاگش: www.yaser-file.lxb.ir
www.yaser-nimbuzz.tk
وبلاگش : www.yaser-nimbuzz.lxb.ir
www.yaser-banner.tk
وبلاگش : www.yaser-banner.lxb.ir
www.bia2music3.tk
www.bia2music3.lxb.ir
اونهم با 500تومان
اگه میخوای یک اس ام اس برام بفرست09387552166
اگه بنر میخوای هم بهم بگو09387552166
هر بنری 200تومان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان