عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 16:35 ::  نويسنده : ستایش

وقتی بدون دلیل تنها ماندم

خاطرات در مغزم می رقصند

گناهام یکی یکی جلویم صف کشیده

گویی یکی یکی انتقام میگیرند

توسط قلبم به زنجیر کشیده شده ام

خاطرات هر کدام از حلقه ها را می بندند

من اسیر احساسات شده ام

خطا ها در احساسات دروغی شروع میشوند

تو هم یکی از خطاهای من هستی

تو تلافی بزرگترین گناه ها هستی

حیف از آن زمانی که برای تو خرج شد

تو قاتل زیباترین احساسات هستی

تو را نمی خواهم

نه عشقت را ، نه خودت را

این زندگی را نمیخواهم

سخنم با اوست



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

منصور
ساعت14:58---18 فروردين 1391
خیلی وب خوبی داری من یه وبلاگ دارم اگه می خوای بیا لینک کنیم نظر یادت نره

محسن
ساعت0:27---16 فروردين 1391
سلام ابجی ستایش خوبی گلم وبلاگت خیلی عالیه من همیشه میام میبینم تو چت روم خودمون کلیک چت هم همیشه حرفات رو میبرم برا بچه ها بخونن میگن خیلی عالیه خیلی خوششون میاد مرسی ازت ابجی گلم امیدوارم همیشه شاد و خوشحال و خوشبخت باشی اگه خواستی بیا و به چت روم ما هم یه سری بزن دلم برات تنگ شده مرسی گلم بایhttp://clickchat.ir/ کلیک چت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان