عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : ستایش


با تو هستم

 

 


تویی که رویت را  از من بر میگردانی

 

 


به چشمانم نگاه کن

 

 

 


اشکهایم هنوز خشک نشده اند

 

 


از چه میترسی؟ ,من گناهت را بخشیده ام

 

 


هنوز آنقدر عاشقت هستم که هیچ کینه ای از تو به دل ندارم

 

 


تو را به خدا سپرده ام ,نه نگران نباش نفرینت نمی کنم!!

 

 


برایت دعا ی خیر میکنم

 

 


دعا میکنم که خدا هم ترا ببخشد وتنهایت نگذارد

 

 


 

 

 

دوست ندارم تو هم مثل من طعم تلخ تنهایی را حس کنی

 

 

 

 

 

دوست ندارم تو هم مثل من شکستن قلبت را تجربه کنی

 

 


 

 

 

پس هرگز نفرینت نخواهم کرد وترا به خدا خواهم سپرد

 

 


تا درپناه او به زندگیت ادامه دهی .

 

 

 

 

 

در کنار هر کس وهر چیز که دوستش داری!!!

 

 


به چشمانم نگاه کن , آنها را به خاطر بسپار


آنها همیشه نگران تو هستند!



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

M&sh
ساعت15:22---28 فروردين 1391
یه سر بزن..!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان