عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : ستایش


اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکنه و میره

 

 

دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی

 

 

استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره

 

 

 بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست!!

 

 

 و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی

 

 

 دیگه دوستت دارم واست رنگی نداره ...

 

 

و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه

 

 

 تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری

 

 

 و اون میره با یکی دیگه ......

 

اینطوریه که دل همه آدما میشکنه!!



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

nabi motazad
ساعت13:09---11 ارديبهشت 1391
آرزو می کنم می توانستم



به تو نشان دهم که یاد تو در من



چقدر شیرین است



و تا چه اندازه دوست دارم




که تو را دوست بدارم...


...
ساعت22:41---23 فروردين 1391
دقیقا:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان