عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : ستایش

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

خدا جون میگن تو خوبی مثل مادرا می مونی

اگه راست میگن ببینم
عشق من کجاست میدونی؟

خداجون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟

من می خوام که زود بمیرم آخه سخته زنده موندن

من که تقصیری نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟

خدا جون تو تنها هستی می دونی
تنهایی سخته

زنده بودن یا مردن من واسه اون فرقی نداره

اون می خواد که من نباشم باشه اشکالی نداره

خداجون میخوام بمیرم تا بشم همیشه راحت

ولی عمر اون زیاد شه حتی واسه ی یه ساعت

خداجون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

بر و بچ
ساعت0:13---8 ارديبهشت 1391
وقتی سرفه ام میگیرد همه با لیوانی آب به سراغم می آیند اما وقتی دلم میگیرد...


عزیزم وبلاگ قشنگی داری


شعرات جالبن ادامه بده


بر و بچ
ساعت0:13---8 ارديبهشت 1391
وقتی سرفه ام میگیرد همه با لیوانی آب به سراغم می آیند اما وقتی دلم میگیرد...

عزیزم وبلاگ قشنگی داری

شعرات جالبن ادامه بده


بر و بچ
ساعت0:12---8 ارديبهشت 1391
وقتی سرفه ام میگیرد همه با لیوانی آب به سراغم می آیند اما وقتی دلم میگیرد...
عزیزم وبلاگ قشنگی داری
شعرات جالبن ادامه بده


mohanna
ساعت20:11---4 ارديبهشت 1391
ghashang bud khoshhal misham be webam sari bezanid

meysam
ساعت16:03---4 ارديبهشت 1391
آخر از عشق تو ساکن در کلیسا می شوم / می کشم دست از مسلمانى مسیحا می شوم / آن قدر بر کشتى عشقت نشینم روز و شب / یا به ساحل می رسم یا غرق دریا می شوم
وبلاگ قشنگی داری،امیدوارم همیشه مؤفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان