نرو بمون پیشم........
 
عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : ستایش

نه امشب می خوای بری بدونه من، خیسه چشای نیمه جونه من ،

حرفا نمیشه باورت چکار کنم خدایا

راحت داری میری  که بشکنم عشقم بزار نگات کنم یکم  شاید بمونه باهم دستای ما

به جونه تو دیگه نفس نمونده واسه من نرو دیگه توهم دله منو نشکن

دلم  جلوی چشات داره میمیره نگام نکن بزار دلم بمونه روی پاهاش

فقط یه زره اخه مهربون باش خدا ببین چطوری داره میره

اره تو راست میگی که بدشدم  اروم میگی که جون به لب شدم امشب

بمون اگه بری چیزی درست نمیشه

ساده نمیشه که بی خبر بری عشقم بگو نمیشه بگذری ازمن بگو کنارمی همیشه

تورو خدا ببین چه حالیم نگو که میری دلم می خواد که دستمو بگیری

نروبدونه  تو شکنجه میشم پیشم بموندیگه چیزی نمیگم اخریشه کسی واسم شبیه تو نمیشه بمون الهی واست بمیرم

 

                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان