عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : ستایش


بي تو Online شبي باز از آن Room گذشتم

 

 

همه تن چشم شدم دنبال ID تو گشتم

 

 

شوق ديدار تو لبريز شد از Case وجودم

 

 

شدم آن User ديوانه که بودم

 

 

وسط صفحه Room , Desktop ياد تو درخشيد

 

 

Dingصد پنجره پيچيد

 

 

شکلکي زرد بخنديد

 

 

ياد آمد که شبي با هم از آن Room گذشتيم

 

 

Chat گشوديم و در آن PM دلخواسته گشتيم

 

 

لحظه اي بي خط و پيغام نشستيم

 

 

تو و Yahoo و Ding و دنگ

 

 

همه دل داده به يک Talk بد آهنگ

 

 

windows و Hard و Mother board

 

 

دو نفر دست بر آورده به Keyboard

 

 

تو همه راز جهان ريخته در طرز سلامت

 

 

من به دنبال معماي کلامت

 

 

يادم آمد که به من گفتي از اين عشق حذر کن

 

 

لحظه اي چند بر اين Room نظر کن

 

 

Chat آيينه عشق گذران است

 

 

تو که امروز نگاهت به Emailي نگران است

 

 

باش فردا , PMات با دگران است

 

 

تا فراموش کني چند از اين سايت Log Out کن

 

 

باز گفتم حذر از Chat ندانم

 

 

ترک Chat کردن هرگز نتوانم نتوانم

 

 

روز اول که Emailام به تمناي تو پر زد

 

 

مثل Spam توي Box تو نشستم

 

 

تو Delete کردي ولي من نرميدم نگسستم

 

 

باز گفتم که تو يک Hacker و من User مستم

 

 

تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم

 

 

تو مرا Hack بنمودي , نرمديدم نگسستم

Room از پايه فرو ريخت

 

 

Hackerي Ignore تلخي زد و بگريخت

 

 

Hard بر مهر تو خنديد

 

 

PC از عشق تو هنگيد

 

 

رفت در ظلمت شب آن شب و شبهاي دگر هم

 

 

نگرفتي دگر از User آزرده خبر هم

 

 

نکني ديگر از آن Room گذر هم

 

بي تو اما به چه حالي من از آن Room گذشتم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

سویل جون
ساعت18:06---12 ارديبهشت 1391
سلام وب خوشگلی داری ببخشید مزاحم شدم اشتباه مزاحم شدم اصلا برای چی مزاحم شدم کاش مزاحم نمیشدم بدموقع مزاحم شدم خیلی بد شد مزاحم شدم دیگه مزاحم نمیشم پس وایسا حالا که مزاحم شدم یه چیزی رو بهت بگم به شرط اینکه طاقت شنیدنشو داشته باشی میخواستم بگم ببخشید مزاحم شدم

soltanimahdi
ساعت19:15---26 فروردين 1391
برآنچه گذشت وآنچه شكست،حسرت نخورزندگی اگرزیبابودبا گریه شروع نمیشد

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت10:32---24 فروردين 1391
دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش کردن همه چیز...
آپم...


soltanimahdi
ساعت18:45---23 فروردين 1391
از خدا پرسیدم:خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند؟خداوند فرمود:هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرف های او گوش میدهم که گویی به جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن میگوید که گویی من خدای همه هستم جز او

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان