عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:40 ::  نويسنده : ستایش

سلام دوستان گلم این اخرین مطلبه دوران مجردیمه

از همه  ممنونم از اجی ریحانه جونم از داداش مرتضی و سارا

و از همه کسایی که تا الان باهاشون خاطراته خوبی داشتم

خیلی دوستون دارم

نمیدونم واسه چی دوست دارم
چطوری این همه بی قرارتم

تو که هیچوقت پیش من نمیمونی
چرا پس حس میکنم کنارتم

نمیدونم واسه چی دوست دارم
نمیدونم چرا عاشقت شدم

یه چیزی بگو بهم امید بده
نذار این حسو بگیرم از خودم

نمیدونم نمیدونم واسه چی تو رو میخوام
نمیدونم نمیدونم چرا میلرزه صدام

تو به من همیشه بی توجهی
نمیدونم نمیدونم چرا دنبالت میام

نمیدونم نمیدونم واسه چی تو رو میخوام
نمیدونم نمیدونم چرا میلرزه صدام

تو به من همیشه بی توجهی
نمیدونم نمیدونم چرا دنبالت میام

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان