عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:33 ::  نويسنده : ستایش

 

من عشق را در تو تورا در دل دل را در موقع تپیدن و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم♥

 

♥ من غم را در سکوت سکوت را در شب شب را در بستر و بستر را برای اندیشیدن به
خاطر تو دوست دارم♥

 

 ♥ من بهار را به خاطر شکوفه هایش و زندگی را به خاطر زیباییش
و زیباییش را به خاطر تو دوست دارم♥

 

 ♥ من دنیا را به خاطر خدایش خدایی که تورا خلق کرد دوست دارم.♥

تقدیم به حمید جونمممممممممممممممممممم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

behrooz
ساعت20:10---20 ارديبهشت 1391

سلام
وبلاگتون خيلي قشنگ بود خسته نباشي از زحمتايي که کشيدي
به وبلاگه من حتما سر بزنيد يه مطلب توش نوشتم که بد نيست همه ببينن
براي اونايي که تو جامعه مجازي زندگي ميکنن اين مطلب خيلي جالب ميتونه باشه
ميتونم بگم که حداقل زندگيه منو خيلياي دييگه رو تحته تاثير قرار داده
پس حتما سر بزنيد و مطلبو بخونيد
www.emperator5.mihanblog.com


erfan
ساعت1:11---19 ارديبهشت 1391
سلام .عرفان هستم .این وبلاگ رو ساختم فقط برای درد دلهای شما دوستان.پس لطف کنید درد دلهاتون رو به صورت نظر خصوصی بفرستین تا در این وبلاگ مطرح بشه.در ضمن این رو بدونین که تو این وب کسی شما رو نمیشناسه.حداقلش اینه که هرکی مشکل یا درد دل داره با گفتن تو این وبلاگ خودش رو سبک میکنه واگه خدا بخواد بتونیم با کمک همه دوستان مشکلش رو حل کنیم.میدونم همه ما یه سری مشکلات داریم.پس خواهشا در این کلبه ما شریک بشین.منتظر شما هستم.

با تشکر: عرفان


کلیک چت
ساعت19:45---15 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگتون حرف نداره گلم جمله هات و حرفات به دل میشینه مرسی از تلاش و زحمتات اگه میشه به چت رومه ما هم بیایی و ادرس وبلاگت رو تو لینک باکس ثبت کنی و مارو لینک کنی ممنون
http://clickchat.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان