عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, :: 1:56 ::  نويسنده : ستایش

داستان عشق من...

یکی بود یکی نبود اون که بود تو بودی ...

                            اون که تو قلب تو نبود من بودم

یکی داشت یکی نداشت اون که داشت تو بودی ... 

                            اون که جز تو کسی رو نداشت من بودم 

 یکی خواست یکی نخواست اون که خواست تو بودی ...

                              اون که نخواست از تو جدا بشه من بودم 

 یکی گفت یکی نگفت اون که گفت تو بودی ... 

      اون که دوستت دارم رو جز تو به هیچ کسی نگفت من بودم

یکی رفت یکی نرفت اون که رفت تو بودی ...

      اون که بعد از تو دنبال هیچ کسی نرفت من بودم

               و حالا... یکی میمونه ... یکی میمیره

اون که تو قلب من تا ابد میمونه تویی

                                       اونی که تو قلب تو میمیره منم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان