عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 22:6 ::  نويسنده : ستایش

می دونی عشقو برای چی آفریدن؟

 

تا من عاشق تو بشم و تو عاشق من به همین سادگی

 

حالا می دونی چرا دلتنگی رو آفریدن؟

 

تا من دلتنگ تو باشم و تو دلتنگ من به همین قشنگی

 

حالا می دونی چرا مرگ و جاودانگی رو آفریدن؟

 

تا من برای تو بمیرم و تو جاودانه بمونی

 

عاشق من و دلتنگ من. 

بهاربيست                   www.bahar22.com

دوستت دارم دو کلمه خیلی ساده ست اما پرمعنا که

 

نمیشه برای هرکسی بکارش برد

 

خیلی زیاد بکار می برمش برای تو فقط برای تو

 

تکرارش می کنم و هیچ وقت از گفتنش خسته نمی شم...

 

دوستت دارم مهربونم

 

دوستت دارم قشنگ ترینم

 

دوستت دارم پاک ترینم

 

دوستت دارم همیشه همراهم...

بهاربيست                   www.bahar22.com بهاربيست                   www.bahar22.com  بهاربيست                   www.bahar22.com



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان