عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 1:5 ::  نويسنده : ستایش

دختر آفتاب

فقط برای تنها ترین ها

 

بعد پرپر شدنت گل من چه کنم

من به داغ تو جوان مرده زدنیا چه کنم

بهر هر درد دوائیست به جز داغ تو عشقم

ای کاش آن شب بهاری هیچ وقت از راه نمی رسید

تا تو را چون برگی خزان دیده از من بگیرد

ای کاش دوباره گرمای وجودت ر ا احساس کنم

و تو آغوش مهربانت را به من هدیه کنی

تا من در کنار تو غصه ها و رنج ها را چون کودکی

به دست فراموشی بسپارم ..........

ای کاش هیچ وقت از کنارم نمی رفتی

چگونه باور کنم رفتنت را چگونه به سنگ قبرت نگاه کنم

 که اسم قشنگت روی آن حک شده ................................

چگونه  آرام بگیرم وقتی می دانم چقدر مهربان بودی

منتظرتم بیای دستام بگیری منم ببری



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان