عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : ستایش

 کف پایم زخمی است ودلم زخمی تر  

لحظه ای صبر نما تادلم را که به پایت افتاد از زمین بردارم
 
 
سهم من از این عشق - چه تفاوت دارد - سهم این عشق کجاست؟
 
تو که ما را به تمنای وصال آزردی
 
از چه آخر به دل ما غم هجران دادی؟
 
 
در دلت چیست؟ بگوعشق ما یا غم او درد ما یا تب او
 
 
تو ندانی که چه دردیست غم دل به زبان آوردن. ما که دیگر رفتیم؛
 
ولی از عشق سخن با دل دیوانه نگو،که دلت از سنگ است و دل دیوانه از شیشه
 
او که عاشق بشود، نکند فهم که سنگ از شیشه چه بدش می آید.
 
عاقبت سنگ زد و شیشه شکست. کودکی این را گفت؛ و دل من بشکست.
 
 
با خدا من گفتم درد دل از غم تو و خدا گفت به من بنده کوچک من  دل او از سنگ است.
 
پس تو بیهوده نکوش
!!!...دل او از سنگ است
!!!...دل او از سنگ است
!!!...دل او از سنگ است



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان