عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 23:44 ::  نويسنده : ستایش

 

 

 

 

چشم چشم دو ابرو

 

 

نگاه من به هر سو

 

 

پس چرا نیستی پیشم

 

 

نگاه خیس تو کو؟ 

 

 

گوش گوش دوتا گوش

 

 

دو دست باز یه آغوش

 

 

بیا بگیر قلبمو

 

 

یادم تورا فراموش 

 

 

چوب چوب یه گردن

 

 

جایی نری تو بی من

 

 

دق میکنم میمیرم

 

 

اگر تو دور شی از من

 

 

دست دست دوتا پا

 

 

یاد تو مونده اینجا

 

 

یادت میاد میگفتی

 

 

بی تو نمیرم هیچ جا! 

 

 

من؟ من؟ یه عاشق!

 

 

همون مجنون سابق...!

 

 

تو؟ تو؟ یه دل سنگ!

 

 

گذاشتی منو دل تنگ....! 

 

 

چشم چشم دو ابرو

 

 

 دو ابروی کمونی

 

 

چشم چشم دو ابرو

 

 

دو چشم آسمونی

 

 

چشم چشم دو ابرو

 

 

چشمای خیس هر شب

 

 

من. تو. یه فریاد

 

 

اسم تو عمری بر لب 

 

 

دست دست دوتا دست

 

 

دودست عاشقونه

 

 

دو دست پاک و پر مهر

 

 

دو حس صادقاته 

 

 

پا پا دوتا پا

 

 

دو پای سخت همراه

 

 

همراهی قرص و محکم

 

 

حتی تا خونه ی ما 

 

 

قلب قلب دوتا قلب

 

 

دوقلب قفل درهم

 

 

دو قلب مست و عاشق

 

 

عشقی فرا از عالم 

 

 

جسم جسم دو تا جسم

 

 

دو جسم اما با یک روح

 

 

 یه روح آسمونی

 

 

بلند چو قله ی کوه 

 

 

عشق عشق چه زیباست

 

 

الهی جون بگیره

 

 

هر کسی سد عشق شد

 

 

دعا کنیم بمیره

 




javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان