عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 1:8 ::  نويسنده : ستایش

خدايا ... به من توفيق بده تا کسي را نيازارم ، دلي را نشکنم ، و درکي عطا کن تا آنچه خوب است از سخنان عزيزانم بشنوم و بر بدي هاي آنان ناشنوا و نابينا شوم ...  معبود مهربان من ! به من توفيق اين رابده تا کلامي ولو اندک و ناچيز به قصد رنجش از زبانم بيرون نرود و توفيق ده تا عزيزانم نيز هم با من همينگونه باشند ... توفيقم ده تا قد ر لحظاتم را بدانم ... توفيقم ده تا دوست بدارم، دوستانم را بدون آنکه آن ها بدانند ... عشق بي هوس و بي توقع ٬ زبان بي ادعا ، دل رئوف و چشم زيبا بين و دستان کمک رسان بي منت به من عطا کن...و توفيق ده تا کلامم را هميشه به زيبايي و نيکي بشنوند و نه به تعبير غير اين ...

معبودم ، تو خود از دلم آگاهي و مي داني که عشقي که در سينه دارم بسي گرانبهاست و عزيز... پس هميشه قلبم را به گونه اي گردان که ذره اي از قربش نزدم کم نشود  و اين عشق هميشه عزيز باشد ... و اين را اگر او نداند تو کاري کن تا به غير اين نيز فکر نکند...

تو خود عشقي پس عشق بسي عظيم است و گرانبها ... به من توفيقي عطا کن تا حرمت عشق را هميشه نگه دارم ... و در اين رابطه اندک خللي در افکار ايجاد نشود...

عزيزا ... عشقم در سينه ام لانه گزيده ... دوستش دارم ... او را از اين خانه نران ، که او را تو خود به من هديه دادي و نه از زمين به من رسيده است ... و نه از سر اتفاق بوده است ... تو خواستي و او را به من هديه دادي...

پس رسم پس گرفتن هديه وجود ندارد...

پرورد گارا ... تو آرامش و يقين را بر قلبش جاري کن که در اين خانه اي که سندش به نامش خورده به خوشي زندگي کند و از سر ميل، و بداند که تا ابد هيچ کس نمي تواند به اين حريم تعرض کند ...

خدايا ! عشق بي منت و بي توقع به من عطا کن چون تو خود ميداني که او عزيز ترين عشق نزد من است...

مهربان من ، شک نکن که دوستت دارم و بدان که ازدر گاه  عشق حقيقي خواهانم ،تا هيچ گاه اين جمله را از قلبت پاک نکند...



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان