عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 21:6 ::  نويسنده : ستایش

 

نمی دونم            دلم گم شده یا اونی که دل به او سپردم

نمی دونم              عشقم گم شده یا معشوقم

 

نمی دونم              اعتماد بی جا کردم یا بی جا به من اعتماد کردن

 

نمی دونم               لیا قت او را نداشتم یا او لایق من نبود

نمی دونم               من در حق عشقمان خیانت کردم یا او 

؟؟؟؟؟؟؟؟                 او قدر ندانست یا من                        نمی دونم

نمی دونم                خدااین رو قسمت ما کرد یا ما خود قسمت رو رقم زدیم

نمی دونم                چرا وقتی دل بستن سهل است دل کندن آسان نیست

نمی دونم                خدا به ما دل داد تا از دنیا ببریم یا دنیا رو داد تا دل بکنیم

 

(هنوز نمی دونم با بودن او زندگی سخت ایت یا بی او )

تحمل جای خالیش توی تک تک لحظه ها سخت تر است

یا شنیدن صدای شکستن قلبم

 

نمی دونم                  تو به من عشق رو آموختی یا میخواهی نفرت را یادم بدهی

نمی دونم                  که بگم چرا آمدی یا بپرسم که چرا رفتی

 

من نمی دونم  تو به من بگو

 

اما کار تو ......




javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان