عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 22:58 ::  نويسنده : ستایش

خدایا کمک کن خدا.......تو دیگه دوسم نداری میدونمم نباید دوس داشته باشی چون اونقدر بنده بد تو هستم که بنده های دیگرت به بدی من نمی رسند بس هر ظلمی بکنی به دیده منت حاضرم قبول کنم من اگه جای تو بودم طاقت اینهمه گناه و کفر از بنده رو شاهد نمیشدم اما تو شدی کاش منو ببری من که نه کار مفید انجام میدم نه بنده خوب تو هستم برای چی نگه داشتی منو نگه داشتی گناهای زیادی بکنم خداجون حتی روم نمیشه ازت طلب بخشش بکنم خدایا فقط خودت میدونی و میتونی بس هر عذابی و مصیبتی رو میخوای که حقمه بهم بده منم قبولش میکنم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان