عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : ستایش

اگه بدونی که چقدر خط کشیدم رو احساسم که بهت بگم دیگه نفسم نیستی

 

ولی همیشه از ته دل دوست داشتم  وتو تموم زندگیم بودی...

 


تو که می گفتی همیشه پیشم میمونی دیدی چه زود رفتی،می خوای من بمیرم بعد تو بیای؟

 


فقط روزی نیای که واسه برگشت خیلی دیر شده باشه اینو بدون هرچی که بشه حتی اگه تموم

دنیا رو بهم بدن،حتی اگه یه روزی بمیرمم تو قلبم هستی وبرای همیشه هم میمونی

 


توکه گفتی دلت برام تنگ شده مگه میشه دوسم نداشته باشی...

 


نذار غرورت خستت کنه منم خیلی بیشتر از تو دلم برات تنگ شده

 


نفسم برگرد که بی تو زندگی بهونه ای واسم نداره

 


راستی امروز یه نفرو دیدم که شبیه تو بود،به خدا راس میگم،یه دفه ای دلم هوای تورو کرد،نمی دونم چه جوریه که شبیه تو بود ولی کاری کرد به یاد روزای با هم بودنمون افتادم

 


دوست دام بدونی توی تموم عمری که باتو بودم هیچوقت دلم نمی خواست یه لحظه ناراحتیه تو رو ببینم چه از من چه از چیز دیگه ای هیچوقت...

 

درک دوست داشتن خیلی سخته کاش یه روزی درک میکردی...

 

دردمو با کی بگم... بیشتر از هر وقت دیگه دوریت عذابم میده

 


کاشکی بودی...وقتی که تورو داشته باشم دیگه از خدا هیچی نمی خوام

 

ولی می سپرم به خدا چون اونه که هرچی خواست خودش باشه واسمون پیش میاره

 


به امید خودشه که الان زنده ام

 

همین...بیخیال



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان