عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 20:53 ::  نويسنده : ستایش

الان که دارم این پست رو میذارم دلم بدجور گرفته.. هنوزم که هنوزه دارم پس لرزه های اون عشق دروغین رو پس میدم.. عشقی که یه طرفه بود.. عشقی که بارشو یه طرفه به دوش کشیدم.. عشقی که بارها و بارها ردش کردم اما کافی بود یه اسمس ساده "سلام خوبی" اون تمام رشته هامو پنبه کنه..

هر چی فکر میکنم نمیدونم کجای دوست داشتنم اشتباه بود که تو حتی نخواستی یه لحظه به من فکر کنی.. اونی که همیشه منتتو میکشید من بودم.. اونی که همیشه واسه جواب دادن به اسمس التماست میکرد و به مقدسات قسمت میداد که جواب بدی و هیچ وقت هم جواب نمیدادی من بودم..

شاید مقصر خودم بودم.. شاید اگه مثل دیگران شرط "غرور" رو رعایت میکردم و حداقل دوست داشتنمو بهت نمیگفتم الان داشتمت.. آره.. تقصیر خودم بود..وقت و بی وقت بهت میگفتم دوستت دارم.. وقت و بی وقت صدات میزدم عشق من.. وقت و بی وقت بهت میگفتم عاشقتم..

این همه دوست داشتن دلتو زد.. نشستی با خودت دو دو تا چهار تا کردی و نتیجه رو به ضرر من تغییر دادی.. خیلی راحت افتادی تو جاده بی محلی و با این کارت جون کندن منو رقم زدی..

چه شبایی که تا خود صبح گریه کردم و صبح با چشمای پف کرده رفتم سر کار..

چه روزایی که سرخی چشمامو و پف چشمامو انداختم به گردن بی خوابیهای شبانه ام..

به جرات میتونم بگم همون چند روز کوتاه که بهم گفتی باهام میمونی خواب راحت داشتم..

ولی وقتی که رفتی..

بگذریم..



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان