عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
جمعه 4 آذر 1390برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : ستایش

http://www.3jokes.com/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4123

خدایا ! در این  لحظات  سخت که برایم شبیه جان دادن است ، مرا دریاب که جز تو مأمنی مرا نیست ، خدایا ! میخواستم دردم را به عزیزت بگویم همو که تو او را محرم اسرارم کردی ، ولی او کلبه احزان  مرا « کسی » نامید ، مگر من  حرم امن خود را به غیر از عزیز تو  به روی کسی گشوده ام  و اگر از او ناامید شوم  تو خوب میدانی  به در دیگری رو نخواهم کرد . با دل خونین اما لب خندان رفتم ، خدایا ! چه صادقانه میخواستم دردم را بگوییم ولی نشد. از هر دری گفتم ولی نشد ، من دردم را بازگرداندم از پیش عزیز تو و اکنون به درگاه خودت آوردم واگر از خزانه غیب خود مرا در نیابی از این همه درد که بندهای بدن  مرا از هم گسسته خواهم مرد.



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان