عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 22:12 ::  نويسنده : ستایش


 

هیچ چیز بیشتر و بدتر از این مغز استخوان آدمو نمی سوزونه که:

 

 


اطرافیانت بهت بگن:


اگه ...دوستت داشت نمیرفت...



 

 

 

اخلاق سگی یه چیز خوبی داره

اونم اینه که دیگه هیچ گربه صفتی وارد زندگیت نمیشه !


 

 

 

 

 

 

برای دلم دعا کنید....!!

 

 

دلم خواب بی کابوس میخواهد....!!

 

 

دلم کمی خدا می خواهد ...کمی سکوت...

 

 

دلم دل بریدن می خواهد ...کمی اشک ...کمی بهت ...

کمی آغوش آسمانی...


 

 

 

 

از اثرات تنها شدن میدونی چیه...؟؟


دیگه لازم نیست گوشیتو روزی 2بار بزنی به شارژ,4-5 روز یه بار کافیه.
...



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت21:48---26 اسفند 1390
سلامممم خسته نباشي وبلاگت خيلي قشنگه موفق باشي راستي پيشاپيش عيدت هم مبارك

majid
ساعت22:22---24 اسفند 1390
سلام. وبلاگت باحاله در ضمن پیشاپیش عیدتون مبارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان