عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 22:33 ::  نويسنده : ستایش

من خودم یه بار عاشق شدم و به نظر خودمم میومد که یه عشق واقعیه...
تا قبلش اصلا هیچ حسی نسبت به جنس مخالفم نداشتم و همیشه با خودم فکر میکردم که واقعا چه جوری میشه که یه آدم عاشق میشه یعنی نمیتونستم بفهمم.
ولی خودم یه روز بی مقدمه و بدون هیچ گونه آشنایی وزمینه قبلی عاشق شدم از اون عشق هایی که با یه نگاه اتفاق می افته...
اولش خودمم باورم نمیشد ولی بعد از یه مدت فهمیدم که دیگه کار از کار گذشته و ...
بگذریم... منکه به عشقم نرسیدم و الانم دو ساله که از اون قضیه میگذره و من حتی یه لحظه هم نتونستم از یادم و از خاطرم بیرون کنم این عشق رو...
به نظر منکه عشق واقعی(به جز عشق به خدا) فقط یه بار توی زندگی آدم پیش میاد اونم بدون هیچ مقدمه ای...
مگه دل آدم چیزیه که بتونی یه هفته ، یه ماه ، یا یه سال یکی رو داخلش راه بدی و بعدش یکی دیگه رو؟؟؟!!!
و به همین سادگی از عشقت بگذری؟؟!!



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان